Atatürk İçin Söylenmiş Sözler

Atatürk
Atatürk İçin Söylenmiş Sözler : Atatürk şüphesiz zamanında yaptığı işlerle herkesin gönlünde taht kurmuş ve insanlara kendisi için güzel sözler söylemeyi lütfettirmiştir.Atatürk sadece askeri anlamdaki başarısıyla değil cumhuriyetçi, inkilapçı, yenilikçi bir kişiliktir.Edebiyatla uğraşmış, tarih ve matematik-geometri kitapları bulunmaktadır.Bizlerde bu yetkin şahsiyetle heryerde gurur duyuyoruz.O 'nun için yazılmış sözleri okuduğumuzda da göğsümüz kabarıyor.İşte o sözler...

Einstein : Türklere seslenerek :"Sizler dünyanın en büyük liderine sahipsiniz."demiş. Einstein'in 1930 larda Atatürk' e mektup yazarak Nazi baskısı yüzünden Türkiye 'ye gelerek Türk üniversitelerinde görev almak istediğini söylemiş.Ancak O zamnaların eğitim bakanı teklifi reddetmiş.
Jennifer Lopez : atatürk türk kadınına büyük kazanımlar sağlamıştır..atatürk’ü seviyorum… dünyanın en büyük devrimcisi… türkiyede kadın-erkek eşitliğini gerçekleştirdi.. eminim türk kadınları da atatürk’ün izinde yürüyorlardır.
Fibel Castro : Biz Devrimciliği Devletinizin Devrimcisi ATATÜRKTEN Öğrendik
Adolf Hitler : Mustafa Kemal; bir millet, bütün vasıtalarından mahrum edilse dahi, kendini kurtaracak vasıtaları yaratabileceğini ispat eden adamdır.
Candan Erçetin : Ben Atatürkçüyüm Erdoğan’a şarkı Söyleyemem.
Tarık Akan : Sizler bizi ” Devrimci, Laik ve Atatürkçü ” olarak Fişlediniz. Tarih Sizi ” Satılık ve Vatan Haini ” Bütün Farkımız bu..
Volkan KONAK : Mustafa Kemal’i sevmeyen bir Adamla ahbaplık edemem Onun dostu olamam Çünkü; Mustafa Kemal Uygarlıktır, Çağdaşlıktır.
Times Gazetesi, Ingiltere : O, Türkiye'nin önceki kuşaklarından hiç birine nasip olmayan özgürlük ve güven dolu bir hayat sağladı. Başarıları, Türkiye'nin Avrupa devleti olmasını sağladı, yakın doğunun tarihini değiştirdi.
Franklin Roosevelt : Benim üzüntüm, bu adamla tanışmak hususundaki şiddetli arzumun gerçekleşmesine artık imkân kalmamış olmasıdır. Sovyet Rusya Hariciye Nazırı Litvinof ile görüşürken kendisine onun fikrince bütün Avrupa’nın en kıymetli ve en ziyade dikkate değer devlet adamının kim olduğunu sordum. Bana Avrupa’nın en kıymetli devlet adamının Türkiye Cumhurbaşkanı Mustafa Kemal olduğunu söyledi.

Bir önceki konuda windows 8 in çıkış tarihi belirtilmiştir.

No comments:

Post a Comment